Elektronikus és hagyományos média

Az arculatos megjelenés azt jelenti, hogy a vállalkozás, szervezet, stb. minden megnyilvánulása egységes, jól felismerhető, és megkülönböztethető mindenki mástól. Ez alapján mindegy, hogy elektronikus vagy hagyományos médiáról van-e szó.

Virtuális valóság, szabad a képzelet…

Az elektronikus média által nyújtott virtuális valóság szabad teret enged a képzeletnek, szinte elenyészőek a korlátok. Nem befolyásol a felület, tetszőleges a színhasználat, akár 3D-s kivitelezés is lehetséges. Leggyakrabban az arculat elemei ebben a közegben kerülnek kialakításra, így különösen fontos, hogy már ekkor gondoljunk a majdani alkalmazásokra.

Az arculat elemeinek ugyanolyan jól kell mutatni színesben, fekete-fehérben, vagy szürke árnyalatos kivitelben. A monitoron, egy munkaruhára hímezve, de akár savmaratással kialakítva egy üveg felületen is.

Weboldal, névjegy, brossúra…

Általában a kialakítás sorrendjére jellemző, először a weboldal, a névjegy készül el, és igény szerint ezeket követi a nyomtatott brossúra, formázott elektronikus és hagyományos levél. A színhasználatban célszerű nyomdai szabványokból kiindulni, így nem okoz majd gondot a különböző színrendszerek, szabványok megfeleltetése az elektronikus és a papír alapú kivitelezésben.